Zpracování logistického auditu ve společnosti Steinhauser, s.r.o.

10.7.2019

Audit byl proveden podle metodiky Komory logistických auditorů v celém kontextu firemních procesů od přijetí objednávky a její zaevidování, plánování výroby, nákup zvířat, surovin a materiálu, výrobu, skladování a expedici, s ohledem na současný stav a informační pokrytí všech fyzických procesů. Cílem provedení logistického auditu bylo poskytnout vedení společnosti takový analytický materiál, a z něho vycházející projektový návrh, který bude dostatečným podkladem pro manažerské rozhodnutí o realizaci projektu návazných logistických změn.

Logistický audit je metoda pro komplexní a nezávislou diagnostiku funkčnosti podnikového logistického systému. Součástí logistického auditu je stanovení strategie a taktiky a plánu pro odstraňování nedostatků a následné zlepšování logistického systému.

Metodika logistického auditu je popsána na www stránkách Komory logistických auditorů zde.

Konkrétními výstupy z logistikcého auditu byly 4 návrhy na nápravná opatření, která budou přetavena v optimalizační projekty, z nichž první se bude realizovat do konce roku 2019.